deep from my lubuk jantung

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

everbody has a past.. everybody lives a present.. and everyboday deserves a future
 by HLOVATE
  • 1st nak mintak maaf kalau tulisan ini berterabur sebab saya budak baru belajar.
  • 2nd nk mintak maaf kalau ada kesilapan tatabahasa atau apa kesilapan penulisan sebabnya di sini saya hanya nak buat luahan perasaan. kepada yang sudi baca banyak-banyak terima kaseh.
  • cerita sebenarnya 3rd nak mintak maaf sebab saya bukan manusia yang suka memuji
"wah cantiknya baju, baju baru ke?"
"wah cantiknya kasut, beli kat ner?"
"wah cantiknye tudung berapa harganya?"

secara seriusnya korang tak de keja lain ke pepagi nak menghendap, menilik, memerhati baju jenis apa orang tu pakai, kasut jenama apa orang tu beli, tudung berapa lapis dia pakai. haish maaf saya bukan seorang yang suka ambik port dengan keadaan sekeliling. i love to live on my own world.
  • 4th maaf kepada yang terasa. bukan saya tak sudi nak memuji anda sekalian tapi saya jenis yang tak pandai nk memuji. terima kaseh banyak-banyak kepada yang selalu duk puji-puji saya tapi tak pernah saya balas dengan ayat 
 "owh yeke, baju awak pun cantik beli kat ner? jenama apa? berapa harganye? jahit kat mana?"

benar-benar mintak maaf sebab saya sememangnye begini.


p/s abaikan tarikh pada pic cz mls nak edit. walaupun pic nih takde kaitan dengan kata-kata di atas nak letak jugak.

that was i, this is me
hidup baik-baik

Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah