haTiku bak kaCa

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

tajuknya dah tak boleh blah..
hahahaha


today feel so annoying with some people.
kadang2 terpikir serik dah nak buat baik kat manusia nih coz nanti kite yang kena.
tapi ALLAH dah janji perbuatan baik akan di balas baik.
so bersabar dalam menghadapi ujian.
sedangkan ujian untuk para nabi lebih teruk dari kita.
ya ALLAH saya bersyukur dengan nikmat pekerjaan yang di kurniakan kepada saya.
saya bersyukur dengan nikmat kesihatan saya.
saya bersyukur dengan nikmat kemudahan hidup saya,
ya ALLAH jauhkan diri saya dan ahli keluarga dari perkara mungkar. 
peliharalah kami dunia akhirat.


i need my family :(


Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah