anAk-anaK saYa

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

aku paling pantang bila ada manusia yang dah la menumpang tapi tak ada kesedaran diri.
bukan aku nak megah aku ada kenderaan tapi boleh tak kamu hormat ciket barang-barang dalam kereta aku.
dah la menumpang buat sampah dalam kereta, complain bau perfume kuat sangat, usik anak-anak aku.
orang lain tak kesah kalau keretanya semak samun atau bersampah tetapi kereta aku tak boleh.
sebabnya ini bukan tempat pembuangan sampah.
geram sangat-sangat


haha ini adalah koleksi terbaru saya.
safety first.
hijau + kuning for kedah.
kuning + merah for sarawak.
kena cari putih + hitam for terengganu
they lived happily ever after


sesorang pun boleh enjoy & have fun our life
hidup ini indah jika kita tahu menghargainya
:)

Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah