cinta pada tuhan

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

TUHAN
saat aku menyukai seorang teman
ingatkanlah aku bahawa akan ada sebuah akhir
sehingga aku tetap bersama Yang Tak Pernah Berakhir

TUHAN
ketika aku merindu seorang kekasih
rindunkalah aku kepada yang rindu cinta sejati -MU
agar kerinduanku terhadap-Mu semakin menjadi

TUHAN
jika aku hendak mencintai seseorang
temukanlah aku dengan orang yang mencintai-MU
agar bertambah kuat cintaku pada-MU

TUHAN
ketika aku sedang jatuh cinta
jagalah cinta itu
agar tidak melebihi cintaku pada-MU

TUHAN
ketika aku ucap aku cinta pada-MU
biarlah ku katakan kepada yang hatinya tertaut pada-MU
agar aku tidak jatuh dalam cinta yang bukan kerana-MU

sebagaiman orang bijak berucap
mencintai seseorang bukanlah apa-apa
di cintai seseorang adalah sesuatu
dicintai oleh orang yang kau cintai sangatlah bererti
tapi di cintai oleh Sang Pencipta adalah segalanya

copypasta
CINTA AMMAR PADA PERJUANGAN
pencetus kebangkitan ummah
satu kematian yang hidup legasi 1993-2013

Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah