hati yang kau sakiti

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

subahanallah

ya allah sabarkan hati hambamu ini.
sakitnya hati bukan saya nak tunjuk baik cuma saya geram.
 dah la tak mintak izin pastu sesukahati nak bagi gambar saya kat pakwe dia.
 this part yang paling tak suka. saya dah lama tak upload gambar saya kat mana-mana site terutama fB. 

saya dalam proses nak berubah tidak mahu alpa dengan dunia.
bukan saya jenis yang banyak amal.
 saya takut bila saya mati dosa saya masih ada di dunia dengan benda-benda sebegitu.
 bila saya enggan ambik gambar dengan dia dia cakap saya kuno dan jual mahal tapi bukan sebab saya jual mahal cuma saya nak mengurangkan uplod gmbar mana-mana manusia kat laman sosial.
sakitnya hati allah saja lah yang tahu. inikah di gelar kawan?!?!?!

bolehtaksayanakunfrienddye?!?!?

Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah