hatiku hanya padanya

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

haha tajuk punya la debommm..
sayang incik JEK ketat-ketat

saya sayang incik JEK lebey sebab dia sentiasa ada dengan saya,
dia bagi kemudahan kepada saya,
dia tidak pernah sakitkan hati saya,
setakat nih dia setiasa setia dengan saya,
saya sayang incik JEK sebab dia kawan sejati saya,

sekarang saya dah tau dimana letakknya kawan sejati,
kawan hanya akan muncul bila dia perlukan bantuan,
bila dia senang dia lupakan saya,
bila dia bahagia dia lupakan saya,
bila dia sakit dia cari saya,
bila dia ada masalah dia cari saya,

terima kasih kawan kerana telah mengajar saya erti kawan.
saya sangat berharap agar kamu sedar suatu hari nanti.
pada waktu itu insyallah saya hanya akan pandang kamu sahaja.


Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah