biru boleh

Assalamualaikum..
Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

hari minggu yang tak berapa nak hari minggu.
khamis balik ke kampung tengok-tengok anak pokok bunga dah mula nak tumbuh.
bahagia betul tengok hasil tanaman menjadi.
hehe harap-harap anak-anak pokok tu boleh survie dengan cuaca panas mainstream sekarang.
tuannye balik dua minggu sekali ade ke tidak yang tolong siram.
haila dah sampaikan wasiat kat adik suruh siram ingat ke tidak.
kena tukar plan nih setiap minggu kena balik.
 hukhuk tapi minyak keta sape nk tolong top4.

petang jumaat dah balik semula ke kuala terengganu sebab pagi sabtu ada perlawanan bola tampar.


dapat baju free oke.
saya rumah biru jadi bajunya adalah biru.
made in japan oke.
paling best kumpulan kami juara bola tampar.
hip hip horey!!!

jam 5 petang gerak ke marang hantar anak sedara ke ILP marang sambil-sambil singgah kat pantai kelulut makan tengahari+dinner.
patut la perut selalu kembung sebab selalu skip makan.
subahanallah 2 kali incik JEK terbang sebab betul-betul tak nampak bonggol.
kesian incik JEK esok saya tengok rim tayar kamu sebab tadi kita sampai kT dah malam jadi tak nampak nak tilik.
harap-harap kamu tak apa-apa incik JEK sebab bulan nih saya kering.
kena bayar saman, hutang kamu ada sebulan lagi lepas tu awak secara rasminya milik saya.
bila ade bajet lebih ciket kita polish awak yang mana dah kurang ek.
buat masa sekarang jangan meragam ek.
tolong la incik JEK saya sayang kamu ketat-ketat.


Comments

Popular posts from this blog

1 ramadhan 1436H

saranghamnida my family

sesi berkurung di rumah